Велосипедное Сопротивление - Каменец-Подольский

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Вело-проекти...

Сообщений 1 страница 30 из 73

1

На рахунок того, чи в нас щось робиться в місті пов'язане із велосипедом...

Раніше був клуб "Золоті Колеса" назва залишилася клубу немає, перспективні учні переїхали до інших міст займатися далі, де подівалась решта невідомо...
Колись проводились місцеві гонки-змагання на призи Гала-готелю, Вова Проф тут знає більше,
Різні змагання час від часу відбуваються у місті або поза ним регіонального та Всеукраїнського значення, навіть бували нещодавно як глядачі...
Дивогонка для дітей - проводять пластуни (Віктор Годний)
Є чоловік на Польських (де слабозорі, здається звати Юра), що займається велотуризмом, їздить із дітьми по маршрутам і виконують категорії...
ВеломанЕкстрім - зараз створює трасу у міському парку (поряд МБК), також виступає одним із спів-організаторів різних заходів...
Діє декілька веломагазинів, той же Веломан, на Довжку (переважно б/у, низькі ціни), Школярик (китайські велики) та інші...
Ну і звісно діяльність нашого форуму, різноманітні пробіги, акції, спільні подорожі, активний відпочинок!!!!!

Зараз у міськвиконкомі триває програма ФМУ - факультет муніципального управління, основний акцент якого, співпраця молоді із владою, співпраця і реалізація задуманих проектів...

Тому і вирішив створити дану тему, щоб можна було щось запропонувати, в кого є які ідеї, і втілити це у реальність, давайте свої пропозиції, із моїх пропозицій (щодо велосипеда)

- Встановити пам'ятники - велотуристу (можливо до Відкриття тур. сезону), студенту, оптимісту, квнщику, композицію "Квітка на камені"...

-  Організувати велопробіги до відкриття тур. сезону, Дня міста, Дня велосипедиста (26.05), На День Захисту Дітей, День Незалежності, День Фізичної культури та спорту, День без автомобілів (22.09), Закриття велосезону (кінець жовтня) - залучити чиновників, відомих людей, підприємців- пропагувати здоровий спосіб життя серед населення, берегти природу застосовуючи еко-транспорт
(проект-вело місто – школи, вузи, чиновники користуються велозасобами, закладення велодоріжок, парковок)

До речі, окрім мене також є там наша Іра-Брюнетка, ось можна щось спільно разом із вами створити певний продукт, донести на загал, зацікавити і втілити у дію!
(Р.S. Ідея Олексія про те, щоб пересадити міліцію на велики дуже цікава...) Захист проектів відбудеться 13 травня! Тому ще є час!

Чекаємо на ваші коментарі, дякую!

0

2

Забув згадати за бмх-ерів, які часто зустрічаються у місті, а от чи десь є для них умови не бачив окрім МБК у вигляді мінімальних тимчасових конструкцій... Ще також є джампери, взимку часто зустрічались у парках, створили собі трамліни, є зараз біля Войкова по Шевченка (як повертати на асф. нижню стежинку вглиб парку) і пару горбиків біля фут. майданчику поряд МБК!

Із свіжих ідей, створити вело-городок на месте, где была раньше арт-база (возможно, она и там сейчас еще есть...) по периметру улиц Проспект-Северная, Хм ш., Чехова.... можно сделать там разный рельеф, дорожки, лабиринты, для детей, взрослых, место встреч и отдыха, также отлично бы и применялось для роллеров, лыже-роллеров, скейтеров и прочее!!!! (Также, есть хорошее место для такого там где, была раньше часть в военном городке, в конец ул. Вокзальной, оно бы и отлично подошло и под пейнтбольные игры, но бегать и держать в руках оружие, и целиться в других, как-то мне не по душе...)

0

3

сделать в магазинах пандусы, чтобы можно было заезжать внутрь - ведь оставлять снаружи опасно, могут украсть.

Денис-Дима написал(а):

Ідея Олексія про те, щоб пересадити міліцію на велики дуже цікава

думаю, не прокатит. ты же забыл про вторую часть этой его идеи ;)

Денис-Дима написал(а):

Організувати велопробіги до

вот это самая хорошая идея! только не как в прошлый раз. а то опять выйдут политиканы попиариться за наш счет, а все остальное будет сделано через жопу. маршрут пробега также желательно выбирать самому, а не 6 кварталов в бестолковом порядке. и не обязательно сопровождение машинами с мигалками.

Денис-Дима написал(а):

Встановити пам'ятники

а деньги на это где взять?
хотя есть идея сделать памятник самим. найти старый ржавый вел, сварить из труб фигуру человека, загрунтовать и покрасить. полученную инсталляцию сделать частью какого-нибудь металлического заборчика - так отпадает необходимость создания постамента или фундамента под памятник.
есть тут люди, обладающие навыками газо/электросварки и аппаратами для оных? с металлоломом проблем быть не должно, мне кажется. еще нужна болгарка, грунтовка, краска, кисти - не очень дорогие расходники...
привлечь какого-нибудь местного художника-скульптора для рекомендаций и творческого контроля.
основное преимущество этого подхода - для городских властей это будет бесплатно, а возможность попиариться отличная.

0

4

Денис-Дима написал(а):

Забув згадати за бмх-ерів, які часто зустрічаються у місті, а от чи десь є для них умови

так вроде именно для них Веломан площадку делает? или я неправ?

0

5

Денис-Дима написал(а):

Чекаємо на ваші коментарі, дякую!


Не всім подобаються мої погляди, але в нас демократія і я напишу пару думок, думаю, помідорами не будете закидати при зустрічі  :jumping:

На мій погляд, на даному етапі розвитку нашого "руху" ( не знаю, як краще нас назвати, до цих пір не вирішено, що собою являе наш рух ), нам просто нема про що говорити з владою. Ця суперечлива тема вже тут кругом обговорювалась, але факт залишаеться фактом: у нас нема конценпції, ідеології, символіки і тд. Через це, ми банально, навіть не можемо організувати велопробіг по місту для пропаганди нашого руху. Це буде просто певна кількість "безликих" велосипедистів, які нічого не пропонують. Рекламувати нас - це досить проста і не дорога задача, проблема в тому, що рекламувати ми не маемо що. Ми можемо їздити на свята, робити велопробіги куди завгодно і тд. але це все ніяк не вплине на розвиток нашого руху. Поки ми не вирішили, що ми хочемо донести людям і для чого, ми не можемо розвивати наш рух.
Отже, на мій погляд, як я і раніше казав, ми "ніхто" і "ніяк", тому розвивати нема що, отже і інструментарій для розвитку нашого руху розглядати не логічно. Тому моя пропозиція не змінилась, я пропоную почати з основ і прийняти рішення по питанням: "Хто ми? Що ми хочему? Куди рухаемось і для чого?", це як мінімум. Після цього можна уже буде думати, як "нас" розвивати :)

0

6

Павел написал(а):

Не всім подобаються мої погляди

не всем нравится тот тон, которым ты подаешь свои взгляды.

Павел написал(а):

думаю, помідорами не будете закидати при зустрічі

не, только раму болгаркой распилят ))

по большому счету ты сказал все правильно, но на данном этапе развития, как мне кажется, главная цель сообщества - катать вместе, помогать друг другу, хорошо проводить время.
подавляющему большинству кроме как вкрутить в хорошей компании - больше ничего не надо.
надеюсь, когда-нибудь из этого вырастет что-то качественно иное.
а пока что ответы на твои вопросы просты и очевидны.

на этом настоятельно предлагаю демагогию закончить и сосредоточиться на тех темах и вопросах, что предложил автор темы.

0

7

Crazy_Nick написал(а):

на этом настоятельно предлагаю демагогию закончить и сосредоточиться на тех темах и вопросах, что предложил автор темы.


Мені інколи здаеться, що ти всі мої висказування сприймаешь, як демагогію. Якщо подивитись на термінологію ( виходячи з якої тут всі займаються демагогіею, я не унікальний :) ), то це виглядае досить дивно, якщо не сказати образливо :) Може забаньте мене? Ну, щоб я більше не висказував свої думку тут нікому? Чи витри знову повідомлення під шумок "демагогії і оффтопу", як ти любиш :) Думаю, буде чудово, або точніше сказати - звично :)

0

8

Если проект будет продуманным и одним из лучших, то как раз и власть дает на это все деньги, в тому году был лучшим проект по созданию лавочек-перемирья, что сейчас на лебедином озере стоят, на счет трассы в парке возле ДК, писалось в газете - что она для всех подойдет...
(На счет велотуриста - интересно! также еще часто проезжают через наш город много наших собратьев, значит место выбрано должно быть видное...)

0

9

Вот вроде в Киеве есть такое...
http://www.veloturist.kiev.ua/Tur/veloskylptura.jpg

0

10

а вот такое можно поставить там где мы чаще всего собираемся !))) Только вместо "і"- "и"! Или же дальше пойти и поставить свой значок где-то в городе, внимание резістенс... или что-то в этом роде!

http://tourist.kharkov.ua/report/3068/imgm/000194-t.jpg

0

11

Шановна вело громада Кам'янця-Подільського, хочемо сповістити Вас що у суботу з 9-00 до 15-00 в парку поблизу будинку культури будуть проводитись роботи повязані з будуванням та оздобленням вело-траси.
Запрошуємо усіх! Нам потрібна Ваша допомога. Ми хочемо щоби міський парк відновив своє існування як справжнє місце як звичайного так і активного відпочинку.
Хто не вкурсі, хочу сповістити, що міська рада дала офіційний дозвіл громадській огрганізації "Клуб велосепидістів Кам'янця-Подільського" на будівництво велотраси міському парку.

Якщо у вас винукнуть якісь питання звертайтесь у веломан. Якщо виникнуть ідеї, просто пишіть коменти. А ще краще приходьте в парк беріть у руки граблі, лопати і допомагайте творити гарні речі.

(або це можна десь в оголошення кинути, але там на місці можна конкретно взнати що вони хтять робити)

0

12

Денис-Дима написал(а):

Зараз у міськвиконкомі триває програма ФМУ - факультет муніципального управління, основний акцент якого, співпраця молоді із владою, співпраця і реалізація задуманих проектів...

Тому і вирішив створити дану тему, щоб можна було щось запропонувати, в кого є які ідеї, і втілити це у реальність, давайте свої пропозиції, із моїх пропозицій (щодо велосипеда)


Діма, я б поєднав комплекс заходів в один проект «Кам’янець - велосипедне місто».
Тобто всі ці заходи розробляються з єдиною метою перетворити Кам’янець на велосипедне місто.
Зробити велосипед головним видом транспорту для пересування по місту.
Велосипед екологічний  та економічний транспорт.
Вигоди як отримують городяни від цього проекту, економлять кошти на пальне, зниження шкідливих викидів в атмосферу, зниження СО2, отрумують здоровий тонус.
Ми підписали політичну угоду про асоціацію з країнами Європи, тобто в перспективі є реальна можливість отримати фінансування для розвитку велосипедної інфраструктури міста.
Екологічність, зниження шкідливих викидів в атмосферу, зменьшення споживання пального, це приоритетні напрямки розвитку в усьому світі.

Досягнення цієї мети.
Перше це популяризація велосипеду як виду транспорту, для цього ми і влаштовуємо велопробіги.
Щоб люди бачили нас і приєднувались.
Друге, а для цього вже потрібна підтримка влади і власне наша ініціатива.
Наша ініціатива, ми рекламуємо магазини, заклади для відпочинку, які обладнанні зручними велопарковками - стійками.
(В майбутньому місто може розробити путівник для велотуристів ,в якому будуть перечисленні всі ці місця ).
Роботодавці, теж мають бути зацікавлені та заохочені у створені відповідних умов для своїх працівників. Паркова під охороною, душ, роздягальня.
Конкурс кращий роботодавець якій створив відповідні умови для своїх працівників.

Коли кількість людей які використовують велоспед як вид транспорту значно зросте, тоді і можна продовжувати говорити і про велодоріжки,
або взагалі створення окремих вулиць, по яких пересування буде виключно велосипедом.

Місто, влада міста, повинно бути в цьому зацікавлено, вже декілька років в місті йдуть розмову про створення 
санаторно курортної зони та бальнеологічного санаторію.
Тому проект "Кам’янець - велосипедне місто", гарно доповнює та розвиває попередній проект Кам’янець туристичне місто.

І наочні матеріали  ;)
Сила у кількості. Велосипедисти Лос-Анджелеса формують "поїзди"
http://ukrainian.voanews.com/content/la … 49076.html

Створити інфраструктуру для велосипедів набагато дешевше, ніж будувати та підтримувати дороги для автотранспорту.
Середній американець при заміні авто як транспорту на велосипед  економить 9000 $ на рік.
http://ukrainian.voanews.com/media/video/1840513.html

Даєш вело вулицю!!! вільну від авто вело зону! :cool: 

http://zagonka.ru/uploads/posts/2012-04/1335470830_demotivator-yuzhnyy-park-south-park-16-sezon-3-seriya-1603-mem-feyshilling.jpg

Отредактировано Ouroboros (2014-03-28 09:44:50)

0

13

Олексей спасибо примем во внимание! Я там не знаю какие до этого подавались проекты... я за такой масштабный, но их это может напугать... и у них будет реально отмазаться оу.. у нас и так денег нет... и прочее... думаю может... как-то с меньшего начать .... (или поэтапно), может их больше заинтересует все же велотурист, им это будет реальнее сделать, как для начала... в любом случае будем эти вопросы поднимать!!!!!

0

14

А какие деньги, деньги как раз нужны минимальные – на изготовление буклетов с веломаршрутами по городу,
плюс  2-3 парковки. Плюс заинтересовать собственников  гостиниц, кафе, и.т.п. разместить свою рекламу в буклете.
Плюс к тому же сама парковка может выступать в качестве рекламной площади, плюс городская эстетика.
Больше креатива, меньше денег.  ;)

0

15

По поводу строительства вело трассы в парке, на сколько я знаю она немного не под наш стиль езды. Что касается памятников, то по моему это лишнее. Безусловно было бы приятно и красиво, но проект очень тяжелый на подем. А вот вело парковки и путеводители и правда очень хорошая идея и вполне реализуемая на мой взгляд...

0

16

http://s9.uploads.ru/t/0b2fE.jpg

0

17

Денис-Дима написал(а):

как для начала... в любом случае будем эти вопросы поднимать!!!!!

Можеш звернутись до Львівського досвіду,  Mobility Lviv.

Львівський виконавчий комітет затвердив велосхему міста.

До 2019 року Львів зможе отримати 268км велодоріжок та відповідну велоструктуру, яку мають розвинені міста Європи.
Про це на засіданні виконкому повідомив радник міського голови з питань розвитку велоінфраструктури міста Олег Шмід.


радник міського голови з питань розвитку велоінфраструктури, це звучить  ;)

ПРОЕКТ ВЕЛОСИПЕДНОЇ МЕРЕЖІ У МІСТІ ЛЬВОВІ
http://static1.city-adm.lviv.ua/plugins/content/jumultithumb/img/Li4vLi4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3N0b3JpZXMvMjAxMS9OZXdzLzAwNV9UcmF2ZW4vcHJvZWt0X3ZlbG9tZXJlemhpICh6bWlueSAxMiAwNSAxMSkuanBnJnc9MTgwJmg9MCZxPTkw.jpg

http://city-adm.lviv.ua/images/stories/Cycle network(1).pdf

http://mobility.lviv.ua/mobility-presentation-ua.pdf


ПРОГРАМА першої стадії розвитку велосипедної мережі та відповідної інфраструктури у Львові у 2011-2019 роках.pdf

Отредактировано Ouroboros (2014-04-11 01:06:50)

0

18

Отже вчора відбувся захист проектів на факультеті муніципального управління! Серед різних проектів був представлений Велопроект, його скорочений виклад, подяка Олексію за допомогу у його розробці! До вашої уваги (как сюда можна закинуть презентацию и ворд. док?) Также в субботу будет краткое представление проектов на Ратуше, где смогут жители города выбрать понравившийся, во время Праздника!

0

19

Денис-Дима написал(а):

как сюда можна закинуть презентацию и ворд. док

увы, напрямую - никак.

текст можно сюда скопировать, картинки...

0

20

ворд док заганяєш в пдф і грузиш разом з презентаціями на slideshare.net,  після загрузки на цей сервіс копіюєш код вставки і клацаєш на кнопочку "код" http://sb.uploads.ru/t/VDCTX.png  вставляєш код вставки, і мало б бути все як треба.

0

21

Отже, завтра хто забажає, зможе ознайомитись коротко із проектом "Велосипедне місто" на Ратушній площі, і навіть проголосувати за той, проект, який його зацікавив!!!

0

22

Вообщем на закрытие ФМУ - и подведении итогов, сказали, что проект хороший, но требует значительных финансовых затрат и времени .... улыбнулись и пожелали всего хорошего!!!! С всеми проектами можно будет ознакомится в газете "КЛЮЧ"!!!!

0

23

этого следовало ожидать :(

0

24

Денис-Дима написал(а):

требует значительных финансовых затрат...

Требует значительных финансовых затрат содержание таких безтолковых чиновников.

Европейская экономическая комиссия
Велодвижение способствует созданию рабочих мест и спасает жизни

Если бы в крупных европейских городах удалось создать такую же модель системы совместного использования велосипедов, как в Копенгагене,
более семидесяти шести тысяч человек были бы  заняты в сфере экологически чистого и здорового транспорта каждый год. Более того, удалось бы спасти десять тысяч жизней. Эти цифры были озвучены 14 апреля в Париже на четвертой встрече на высшем уровне, посвященной вопросам транспорта, здравоохранения и проблемам окружающей среды. Инициаторами заседания выступили Европейская экономическая комиссия ООН (UNECE) и европейское региональное отделение Всемирной организации здравоохранения.

В исследовании «Открывая новые возможности: рабочие места в сфере экологически чистого и здорового транспорта»  утверждается, что инвестиции в «зеленый и здоровый транспорт» не просто оказывают положительное воздействие на здоровье людей и окружающую среду, но еще и экономически выгодны.

ОБЩЕЕВРОПЕЙСКАЯ ПРОГРАММА ПО ТРАНСПОРТУ ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЕ И ОХРАНЕ ЗДОРОВЬЯ
Декларация ГОРОД В ДВИЖЕНИИ: В ПЕРВУЮ ОЧЕРЕДЬ– ЛЮДИ!
Четвертое совещание высокого уровня по транспорту, здоровью и окружающей среде
16 апреля 2014 г., Париж
http://www.unece.org/fileadmin/DAM/thep … les_RU.pdf

приоритетная цель 1:
содействовать устойчивому экономическому развитию и созданию новых
рабочих мест путем инвестиций в транспорт, благоприятный для окружающей среды и здоровья

приоритетная цель 2:
обеспечивать экологически устойчивую мобильность и содействовать развитию более эффективных транспортных систем

приоритетная цель 3:
снижать выбросы парниковых газов и атмосферных загрязнителей транспортногопроисхождения,
а также уровни транспортного шума

приоритетная цель 4:
содействовать внедрению стратегий и реализации мер, направленных на обеспечение здорового и безопасноготранспорта;

http://www.unece.org/fileadmin/DAM/thep … HLM-3r.pdf
http://www.unece.org/fileadmin/DAM/thep … 4HLM_r.pdf

Даный обще европейский документ расставляет приоритеты и призывает к действиям, направленным на обеспечение городов чистыми и здоровыми средствами передвижения, чтобы создать безопасные, экологически рациональные условия жизнедеятельности для всех жителей, соединив продвижение здорового образа жизни и идей экологической рациональности с социально-экономической справедливостью.

Этого можно достичь путем развития функциональных возможностей и внедрения основ городского и ландшафтного планирования. Данные мероприятия позволят  уменьшить вредное воздействие транспорта на здоровье людей, сократить количество нерационально используемых территорий, увеличить энергоэффективность, а также развить сферу экологически безопасных средств передвижения и создать рациональные, с точки зрения экологии, условия жизни населения.

Целью данного исследования является «развитие способности городской среды и системы транспорта адаптироваться и модифицироваться в зависимости от изменения демографической обстановки и  окружающих условий».

Короче всех членов комиссии гнать в шею з " органів виконавчої влади" за несоответствие занимаемой должности. :mad:

Де там наша візитка і телефон правого сектору  :D
http://sb.uploads.ru/t/WkShg.jpg

А это для них не дорого?

10 самых впечатляющих инфраструктурных объектов для велосипедистов

Во многих странах к велосипедистам относятся с не меньшим уважением, чем к автомобилистам. Для этих участников дорожного движения даже создается собственная транспортная инфраструктура, порою, весьма впечатляющая и дорогостоящая


The Hovenring – круговая велосипедная развязка в Эйндховене

Государственная программа развития двухколесного транспорта, развернутая в этой стране в последние годы, привела к тому, что уже сейчас велосипеды в повседневном быту использует больше людей, чем автомобили.

Одной из причин такого всплеска популярности велосипедов в Голландии является развитие соответствующей инфраструктуры. В качестве примера тому можно привести впечатляющий круговой мост The Hovenring, построенный над оживленной дорожной развязкой в Эйндховене специально для велосипедистов.


http://www.novate.ru/files/u32501/bike-infrastructure-4.jpg

http://www.novate.ru/files/u32501/bike-infrastructure-6.jpg

Велоэстакады через весь Лондон

В Лондоне пока только мечтают, о том, что однажды в столице Великобритании велосипед будет иметь такое же значение, как в голландских городах. Но там четко осознают эту цель и уже наметили средства для ее осуществления. Мэр города Борис Джонсон пообещал выделить более полутора миллиардов долларов на развитие велоинфраструктуры в Лондоне, а к работе над этим присоединился даже легендарный архитектор Норман Фостер.


http://www.novate.ru/files/u32501/bike-infrastructure-14.jpg
http://www.novate.ru/files/u32501/bike-infrastructure-15.jpg

P.S. Ох. как я зол  :mad: Дима, список членов комисси в студию, хочу видеть эти фамилии.

Отредактировано Ouroboros (2014-05-21 13:43:58)

0

25

Я теж хочу бачити список тих, кому байдужа екологія і краса нашого міста, його здорові і енергійні діти.

0

26

Ouroboros написал(а):

всех членов комиссии гнать

+1

- я буду долго гнать.
(с) велосипед.

0

27

Вчора на сайті міської ради прочитав таке:

Три найкращі з них обирає міський голова Михайло Сімашкевич.

Двадцятого травня в сесійній залі міської ради відбулося нагородження новоспечених випускників Факультету муніципального управління.
Перед тим як оголосити трійку авторів найцікавіших ідей, які обрав міський очільник міста, його заступник Василь Сукач вручив всім студентам сертифікати про проходження навчання на Факультеті та успішний захист проектів.
Від імені міського голови Михайла Сімашкевича привітав молодь його радник Володимир Хмелюк, який прокоментував кожну запропоновану молоддю ідею та вручив від мера переможцям грошові винагороди.
Почесне третє місце посів проект "Віртуальна бібліотека”, який передбачає встановлення по місту пересувних міні-книгарень.


Цікаво чим вони будуть пересуватись містом? У когось "Брежнев в голове", 21 столлітя на вулиці, майже у половини населення в руках елетроні пристрої, Wi-fi,
а міська влада обирає пересувні міні-книгарні, в які люди понесуть ні кому не потрібну мукулатуру, бо гарні книжки ні хто не віддає.
Колись у київському метро, переважна більшість читала книжки та газети, тепер ті самі люди стоять і читають електроні книжки  та передивляються новини через мобільні пристрої. Браво гарний вибір.  :mad:   

Другу сходинку посіла ідея про встановлення в Кам’янці-Подільському повітряної кулі, яка б символізувала (згідно історичних фактів) 230 річницю повітроплавання в Кам’янці-Подільському.

Креативно нічого не скажеш. Головне відзначати цей факти з певною періодичністью, як колись називали вулиці: 10 років Перемоги, 30 лет Великому Октябрю.
Повітряна куля, як символ втечі, нездійснених обіцянок і мрій.

І головний Переможець - "Шини майбутнього”  :D
http://kam-pod.gov.ua/uploads/posts/1400657844_dsc05450.jpg

Переможцем став проект "Шини майбутнього”, який створила творча студія студентів коледжу ПДАТу "Фантазія”. Як розповів один із авторів цієї ідеї Руслан Круч, їхня задумка в тому, щоб старі шини від авто не викидати й не забруднювати довкілля, а використовувати для виготовлення різних виробів, які прикрашатимуть місто.

Окрім грошової винагороди та перемоги, творча студія вже отримала й перше замовлення – створення лебедів із шин. Усі необхідні засоби юнакам надасть Департамент житлової політики, а учасникам творчої студії доведеться продемонструвати свою фантазію та вміння. Встановлять лебедів, звісно ж, у сквері Лебедине озеро.


>>старі шини від авто не викидати й не забруднювати довкілля, а використовувати для виготовлення різних виробів, які прикрашатимуть місто.
Я розумію що останнім часом, завдяки таким талановитим і креативним політикам, покришки стали головним трендом, якій прикрашає міста в Україні.
http://www.ostro.org/files_dn/2014/03/27/b4.jpg
http://www.segodnya.ua/img/article/5199/44_main.jpg
http://dyvys.info/wp-content/uploads/2014/02/blokpost4.jpg
http://i.imgur.com/gf52CEc.jpg

але це ж скілки потрібно наробити тих лебедів, щоб всі старі шини від авто не викидати.
Якось лякають мене ті творчі плани студентів сільгосптехнікума, з творчою назвою - "Фантазія", якби Лебедине озеро не заспівало нам Лебедину пісню.
Але наскільки я зрозумів, для міста не потрібні проекти які "требует значительных финансовых затрат", отож цілком логічно що виграв саме цей проект.
http://files.adme.ru/files/news/part_66/665405/4736955-R3L8T8D-650-dvor_detstva_03.jpg

Якщо чесно я в шоці. Був трохи кращої думки про нашу міьску владу  :(

Отредактировано Ouroboros (2014-05-22 11:28:49)

0

28

когда будет детская Дивогонка? где рекламы?
меня тут знакомые спрашивают, не знаю что ответить.

0

29

Коли організують тоді і буде  :angry:
Дві неділі назад бачив Віктора Годного, він же єдиний організатор на громадських засадах,
казав що планували провести 1 червня, до дня захисту дітей, і до всеукраїнського Велодня - 31 травня.
Але чи буде, наскільки я розумію, це ще питання  :dontknow:
Ні чого по собі, саме не відбувається, а Віктор сам. Всі чекають, що хтось за них зробить.
Шурик з Веломану поїхав в Польщу, приїде щось планує проводити разом з Новобудовую на 7 червня,
Фактично Велодень,якщо він буде, переноситься на цілу неділю.
Всі чекають, дорослі люди,  коли для них щось в цьому житті організує зроблять.
p.s. Злий :mad:
Якщо щось почую дам знати.

0

30

Царь Всея Руси написал(а):

когда будет детская Дивогонка? где рекламы?
меня тут знакомые спрашивают, не знаю что ответить.

отвечай
1 червня, 17:00 :flag:

http://vk.com/club72111559

http://info.kp.km.ua/images/fbfiles/images/ujyrf.jpg

Для тих хто не знає, так це було минулого разу - Дивогонка 2013 (літо).

0