Всім привіт! Повернувся із Карпат. Ділюсь фотками. Їхав соло, ночував у наметі, їсти готував на газовому пальнику. За шість днів - 500 км та чотири області. Нитка маршруту: Кам.-Под. - Товсте - Нирків - Коломия - Косів - Верховина - Ворохта - Ясіни - полонина Драгобрат - Свидовецький масив - Усть Чорна - перевал Прислоп - Колочава - озеро Синєвир - Міжгіря - Воловець.
Джуринський водоспад, с. Нирків
На кордоні області в районі с. Устечко
Косів
Садиба у Криворівні
Карпатський колорит. Святкове вбрання на зелені свята
Ворохта
За ябуницьким перевалом
Підйом на полонину Драгобрат
Гірське поселення
Лісова дорога
Помешкання на Драгобраті
На Свидовецькому хребті, висота 1600 м.
Дорога хребтом
Внизу сніг
На вершині гори Геришаська
Сніг улітку
Ні дня без дощу
Комсомольск тепер, колись - Німецька мокра (і знову дощ)
Дорога на перевал Прислоп (вірніше річка)
На перевалі Прислоп
Гірське озеро Сиєвир
На міжгірському перевалі
Веломандрівка Карпатами з 21 по 26 червня 2013 року
Сообщений 1 страница 21 из 21
Поделиться12013-06-28 17:59:22
Поделиться22013-06-28 18:26:52
офигенно!!!
а кто тебя фотографировал издалека, если ты ехал соло?
Поделиться32013-06-28 19:53:36
Фото здалеку - то або автоматичний спуск фотоапарату, або люди, яких зустрічав по дорозі
Поделиться42013-06-28 21:04:18
молодец
Поделиться52013-06-28 21:21:27
Молодець. Жалію що не поїхав теж.
Поделиться62013-06-28 21:28:48
Привет, супер покатался. когда дальше поедешь? я бы тоже махнул куда нибудь, но правда тебе на 29-х проще
Поделиться72013-06-28 22:17:04
Справжній молодець! фотки класні!
Поделиться82013-06-28 23:11:59
Ще мені цікаво, як реагували місцеві жителі на тебе?...можливо запрошували переночувати, пригощали, цікавились звідкіля такий
Що найбільше запамяталось з подорожі, можливо цікавий момент чи пригода ?
Поделиться92013-06-29 16:56:54
Юра, стосовно коліс - різниця не особливо відчутна. Головне бажання, надійний вел, відповідне спорядження та достатній рівень фізичної підготовленості.
Місцеві реагували спокійно. Карпати на сьогодні, як і Крим - то розвинутий туристичний край. Тому ми для них, в першу чергу, то туристи, на яких можна заробити і яких вони бачать там майже щодня.
Коли відповідав звідки їду, то на це чув їхнє місцеве: "Йоу, і це ти на ровері звідти преш?". Взагалі цей вираз "йо" у Закарпатській області означає напевно і "да", і ступінь захоплення типу "вау!" і ще багато чого. Коли вони (місцеві) швидко розмовлять, то зрозуміти їх важко. Їхня мова - то суміш української, угорської та австрійської мов. Я думаю, що то "йо" пішло від німецького "яа" - так.
Ночувати пропонували, звичайно, за гроші у приватних садибах. Зараз літо, не сезон, тому за 50 грн. можна знайти непогану кімнату.
На шару ніхто нічим не пригощав. Молоко купував по 5 грн. за літр, там воно смачнюще, на гірських травах.
Самі люди привітні, доброзичливі. Я не вперше у велопоході, тому скажу, що прості люди на Україні всюди нормальні - і у Криму, і на Сході, і на Заході, ніякої агресивності чи ворожості до себе я не відчував.
Найбільше вразило - це працелюбність людей. Я не побачив ні одного товстого (з надлишковою вагою) молодика чи чоловіка, всі працюють фізично. Важкий у них хліб і заведено так: дівчатка по закінченню школи їдуть вчитись далі і отримують вищу освіту, а хлопчики - одразу працювати. У Синєвирі я розмовляв з хлопчиною чотирнадцяти років, так він збирає гриби і трави і на їх продажу заробив собі на мотоцикл, одяг і мобілку. І так майже усі діти в сезон заробляють на ягодах, грибах і травах. Дорослі чоловіки або їдуть на заробітки, в основному до Чехії, або валять ліс.
А ще у гірських селищах дотримуються національних традицій і всі глибоко віруючі. Зелені свята у них тривали три дні, навіть магазини не працювали, а у тих, які були відкриті не було хліба, бо не пекли і не завозили.
Сам похід - то суцільна пригода: висока вологість, щодня дощ, мокрі ноги, різка зміна температури, перепади висот, подекуди відсутність доріг, замість яких тече річка і цією річкою треба підніматись на перевал 4 км.
Загалом відчуття свободи, море позитивних емоцій, адреналін і нарешті задоволення від того, що "я це зробив" - ось все те, заради чого варто їздити, чи ходити у походи!
Сподіваюсь у Вас вже виникло бажання приєднатись до туристичної спільноти і спробувати свої сили у велоподорожі? Я із задоволення поділюсь знаннями і досвідом велотуризму.
Поделиться102013-06-30 10:38:36
Дякую за розповідь, не раз відпочивала влітку в Карпатах тому багато чого знаю про їхнє життя, воно дійсно відрізняється від нашого...
Загалом відчуття свободи, море позитивних емоцій, адреналін і нарешті задоволення від того, що "я це зробив" - ось все те, заради чого варто їздити, чи ходити у походи!
так, велик це свобода й неперевершений смак життя !
Поделиться112013-06-30 12:29:47
Афігенно!!!
Поделиться122013-06-30 12:41:12
Афігенно!!!я на слідуючий рік теж поїду
Поделиться132013-06-30 13:37:07
Oleksv
А как там Крым, был уже или только планируешь?
Поделиться142013-06-30 18:08:13
У Криму був на початку червня. Фото викладу в окремій темі
Поделиться152013-07-04 08:56:37
Сподіваюсь у Вас вже виникло бажання приєднатись до туристичної спільноти і спробувати свої сили у велоподорожі? Я із задоволення поділюсь знаннями і досвідом велотуризму.
Круто
Oleksv, в мене питання по спорядженню. Що брав з собою у дорогу?
Який намет, спальник, і.т.п. - цікавить виробник, модель.
Багатоденні веломандрівки давня мрія, але поки що не маю навіть власного карімата,
тому хтілось би почути думку досвідченого велотуриста, з приводу необхідного у дорозі спорядження.
І ще питання, де важче, маю на увазі затяжні підйоми, Крим чи Карпати?
І як в Криму з безпекою, якщо ночувати у палатці?
Дякую
Отредактировано Ouroboros (2013-07-04 08:57:05)
Поделиться162013-07-04 10:17:12
также было бы интересно увидеть список инструментов и запчастей, которые брал с собой.
Поделиться172013-07-04 12:37:32
также было бы интересно увидеть список инструментов и запчастей, которые брал с собой.
чем интересно ??
Поделиться182013-07-04 12:44:09
чем интересно ??
чем не увидеть
интересно знать, что надо брать в соло-поход с автономом в 6 дней, когда рядом нет веломагазинов и газельки техподдержки.
Поделиться192013-07-04 19:14:36
Радий, що зацікавив Вас веломандрівками. Сподіваюсь в майбутньому на збільшення своєї групи - на сьогодні це я і моя дружина.
Тепер по-порядку. Головна концепція підготовки до походів - то зменшення ваги перевозимого вантажу, чим менше райдер везе, тим дальше проїде і більше побачить. Звідси головний принцип - в дорогу берем не те, що необхідно, а те, без чого не можна обійтись. Все зводиться до мінімалізму у підборі спорядження.
Велосипед. Перед походом ТО: все, що змащується - змастити, перевірити всі зєднання, спиці тощо. За необхідності замінити гальмівні колодки. Не їхати на зношеній гумі.
Ремкомплект у мішечку:
- мультитул з набором шестигранників, вижимкою, ножем та викрутками;
- плоскогубці;
- ключ для педалей (якщо планується перевозити вел у потязі);
- запасний "петух";
- запасна камера та набір для заклейки;
- масло у тюбику від глазних (вушних, носових) крапель для змащування ланцюга;
- надфіль;
- комплект запасних колодок;
- запасні тросики гальм та перекидки;
- набір хомутів пластмасових;
- метизи;
- дріт мідний мякий;
- ізолента;
- щітка зубна, ганчірка.
Спорядження:
В якості укриття від дощу використовую тенти виробництва "Легковес": якщо подорожуємо вдвох, то розміром 3х3 м і вагою 600 г, якщо один - то 1,5х2,6 м вагою 350 г. Від комарів, мошок - або протимоскітна сітка вагою 400 г, або бівачний мішок - 250 г. Всього укриття - до 1 кг.
Спальник - пухова куілт-ковдра (без капішона) вагою 450 г з температурою комфорту до 5 0С. Придбав на туристичному форумі у Сергія (Дока), він їх сам виготовляє.
Коврик - надувний матрасик NeoAir XLite американского виробника Thermarest товщиною 6,3 см, розмірами 183х51 см, вагою 350 г (правда дорогий зараза).
Кухня. Кастрюлька відповідної ємності - на одного не менше 0,5 л, вона ж і миска. Я використовую легкі китайські кружки з нержавійки 1 л чи 0,5 л, вони продаються на базарі недорого. Кружка пластикова без ручки. До кастрюльки та кружки - термочохли. Ложка шведської фірми Lite my fire. Ніж складний легкий. Газовий пальник та газ у балоні 230 г. Одного балона на 6-7 днів приготування їжі двічі на добу. Для економії часу та газу кипятиться вода та запарюється їжа.
Їжа. Це окрема тема для розмови, але коротко так. На сніданок вівсяні пластівці, сухе молоко, родзинки, сир твердий, кава. На обід - біля магазину все, що забажається, якщо автоном - то сало, сухарики (печиво галетне), шоколад. Карманне харчування - суміш горіхів (кешью, мигдаль, фундук), сухофруктів (родзинки, курага) та карамель М&M. Вечеря: каша гречана (вермішель мівіна рідко), сухі овочі, спеції, суха ковбаса, сир, печиво, чай, халва (щербет). Тобто - вся їжа суха, не портиться, висококалорійна, компактна. За розкладкою виходить приблизно 500 - 600 г на день на одного.
Все це перевозиться у внутрішньорамній сумці (шили на замовлення по розміру рами), підсідільній сумці київського виробника Fast and light та у заплічнику 20-30 л.
Стосовно карпатського походу - він був не зовсім атономним - всюди є магазини для закупівлі продуктів. З дому брав їжі на першу добу та те, що не купиш у сільських магазинах: сухе молоко, суміш горіхів, сухофрукти, сухі овочі.
Отредактировано Oleksv (2013-07-05 11:29:54)
Поделиться202013-07-04 22:07:48
Если не секрет сколько потратил грн. за время поездки?
Поделиться212013-07-05 11:28:58
Продовжу. Стосовно затяжних підйомів. Легкість чи важкість їх подолання залежить від конкретних обставин: температури, покриття, вітру тощо. У Криму спека, але в заселених районах дороги кращі. У Карпатах часті дощі і бездоріжжя всюди. В горах що у Криму, що у Карпатах треба попотіти. Але субєктивно - у Карпатах важче.
Безпека. Тут існують певні правила. Деякі з них: не зупинятись в районі населених пунктів в місцях загального відпочинку, не обговорювати з місцевими своїх планів та вартості свого спорядження, не показувати свої гроші, не вступати у суперечки тощо. А в горах всяка п'яна наволоч не вештається. Як правило, зупинки біля води, по можливості на обладнаних туристичних стоянках. Дотримуючись елементарних правил, можна звести будь-який ризик до нуля. В цілому до туристів відносяться доброзичливо.
По витратах.
Основні вагомі витрати - то на придбання спорядження. На походи не багато. Карпатський похід: квитки на дорогу з Воловця близько 120 грн., харчування з урахуванням закупок вдома близько 200, проживання дві ночі у садибах - 100 грн.