Розроблено шини, які не треба підкачувати. Новинка з термопластичної гуми має спеціальну чарункову форму, що робить шини міцними та водночас легкими. “Air-Free Concept” не потребують накачування та перевірки тиску, не бояться проколів, бо не мають повітря.
(Далі мій коментар Progres ). Як би там не було, на сьогодні шина, що має повітря, є найоптимальнішим рішенням для велосипедів і не тільки для них. Хоча вони мають декілька суттєвих недоліків. Треба, зокрема, періодично перевіряти тиск у таких шинах, підкачувати їх. Крім того, великою проблемою є прокол (даруйте, ця проблема не для всіх є проблемою!), ТОМУ ВЄЛЄР ПОСТІЙНО ПОВИНЕН ВОЗИТИ ІЗ СОБОЮ ЗАПАСНУ КАМЕРУ. І хоча розробники шин постійно б’ються над вирішенням цих проблем (наприклад, за рахунок посилення протектора), та убезпечитися на 100% від них не вдалося. Шини без повітря в цьому плані виграють. Але притім зменшується амортизація, змінюється механізм передачі навантаження (гадаю їх важче буде приводити в рух), погіршується керованість тощо. Врешті на таких шинах не можливо розвинути велику швидкість. Тому, якщо вони і приживуться, їх використовуватимуть локально, для дитячих чи city cub. Як мені відомо, свого часу такі розробки мала компанія “Michelin”, котра винайшла гібрид шини та колеса. Це була конструкція із гумових спиць спеціально продуманого перерізу, що становили єдине ціле не лише з протектором, а й з колесом.
Загалом, розробники шин усього світу постійно працюють над їх удосконаленням, покращують характеристики. Однак знайти компроміс, аби шина була ідеально керованою та водночас згладжувала жорсткість дороги, наразі не вдалося. Тому вважаю, безповітряні шини нині є лише експериментальними моделями. Про їх масове застосування говорити явно зарано.
І не страшні проколи.
Страница: 1
Сообщений 1 страница 1 из 1
Поделиться12012-06-30 10:49:42
Страница: 1